Πολιτική επιστροφής χρημάτων και προϊόντων

Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων

Εάν επιθυμείτε να επιστρέψετε τυχόν ελαττωματικά προϊόντα, για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες.

Ελλατωματικά Προϊόντα

Κάθε επιστροφή και αλλαγή τυχόν ελαττωματικών προϊόντων θα πρέπει να γίνει μέσα σε 15 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς, με την απόδειξη αγοράς που συνοδεύει το προϊόν. Αντικατάσταση του προϊόντος μπορεί να γίνει μόνο εάν προσκομιστεί η συσκευασία του (έτσι ώστε να μπορεί να επιστραφεί το προϊόν στην προμηθεύτρια εταιρία) και μόνο εάν το ελάττωμα δεν προέρχεται από κακή χρήση του καταναλωτή ή παραβίαση των οδηγιών χρήσης του προϊόντος.
Για προϊόντα με εργοστασιακή εγγύηση, μπορούμε να σας ενημερώσουμε για το πού θα πρέπει να απευθυνθείτε για την αντικατάσταση ή τη διόρθωσή τους.

Σε όλες τις περιπτώσεις η αντικατάσταση ή η επιστροφή πραγματοποιείται μόνο εάν έχετε επικοινωνήσει την ίδια ή την επόμενη ημέρα με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα.

Τα προϊόντα επιστρέφονται εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοσή τους, με έξοδα του πελάτη.Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστραφούν άθικτα, μέσα στη συσκευασία τους .Εάν τα επιστρεφόμενα προϊόντα δεν πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις, θα επιστρέφονται στο πελάτη με χρέωση παραλήπτη.Τα προϊόντα προς επιστροφή, πρέπει να συνοδεύονται υποχρεωτικά με το το αντίστοιχο παραστατικό αγοράς.Εφόσον πληρούνται οι προαναφερθείσες προϋποθέσεις, θα γίνεται επιστροφή χρημάτων στο πελάτη εντός 14 εργάσιμων ημερών από τον χρόνο που ενημερώθηκε η εταιρία για την υπαναχώρησή του.Εφόσον η πληρωμή της παραγγελίας είχε γίνει με πιστωτική κάρτα, η εταιρία θα προχωρήσει σε όλες τις προβλεπόμενες ενέργειες ώστε να ενημερώσει την τράπεζα για να γίνει η επιστροφή του χρηματικού ποσού στο πελάτη.Σε αυτές τις περιπτώσεις ο χρόνος για την πίστωση του ποσού, είναι καθαρά στην ευθύνη της αρμόδιας τράπεζας.

Ακύρωση Παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας μπορεί να γίνει στις ακόλουθες περιπτώσεις:
Πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας μπορείτε να κάνετε πίσω (back) και να διαγράψετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι αγορών, πατώντας το κουμπί “Αφαίρεση’’.
Ακόμη και αν έχετε ολοκληρώσει την ηλεκτρονική σας παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμη το προϊόν μπορείτε να την ακυρώσετε καλώντας στο 26210 33471 η μέσω της φόρμας του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της ιστοσελίδας μας και αφού εξηγήσετε το λόγο για τον οποίο θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, ο συνεργάτης μας θα σας ενημερώσει άμεσα για τις επιλογές που έχετε.
Εάν η παραγγελία σας έχει ήδη τιμολογηθεί και παρόλα αυτά θέλετε να την ακυρώσετε πρέπει να δώσετε τα στοιχεία της παραγγελία σας τηλεφωνικά στο 26210 33471